nedjelja, 18. ožujka 2012.

Nešto malo o meni

Zdravo! Biti ću kratka. Ovo je moj mali pokušaj da doprinesem "beauty zajednici" savjetima, idejama, osobnim mišljenjima i sl. Naravno, nadam se da će mi pomoći i da unaprijedim svoje znanje. Šminku i kozmetiku obožavam još od malih nogu, a skupljam od srednje škole, i posjedujem, po mom mišljenju, prilično zanimljivu kolekciju. Tehnike šminkanja još uvijek nisam dovela na tu razinu da bih se mogla porediti sa make-up artistima, ali čovjek se uči cijeli život :)
Inače ja se bavim nečim sasvim drugim, naime, ja sam master prava  i radim u jednoj NVO organizaciji. Rođena sam u Beogradu, gdje sam završila i školovanje, a ljubav me je dovela u Zagreb gdje i sada živim. Dugo sam razmišljala na kom jeziku bih pisala ovaj blog, i obzirom da sad živim u Hrvatskoj, odlučila sam da to bude hrvatski, ali sigurno će tu "upasti" i malo ekavice, hi hi. Nadam se i vjerujem da mi nitko neće zamjeriti. Eto to bi bilo to za početak. Sugestije, prijedlozi i kritike su dobrodošli!

Nema komentara:

Objavi komentar