utorak, 20. ožujka 2012.

Njega lica- drugi dio

Specijalna njega

Nastavak prošlog posta o njezi lica uključuje proizvode koje ne koristim svakodnevno već po potrebi. Dakle riječ je o maskama, pilinzima i sredstvu protiv prištića. Pa da počnemo.

Maske
Oriflame aqua-rhythm maska za lice
Ova maskica dio je linije za hidrataciju kože istog naziva i namjenjena je svim tipovima kože. Koristim je već nekoliko mjeseci i dojmovi su sljedeći: ne pomaže, ali ni ne škodi. Čini mi se da je nakon upotrebe koža nešto više hidrirana nego inače, ali efekt je kratkotrajan. Cijena joj je bila oko 30 kuna na sniženju (Oriflame i Avon proizvode uzimam isključivo kada su na sniženju), a količina je oko 75 ml. Ima nešto jači miris, ali meni nije iritantan.

Avon clearskin blackhead clearing maska za lice
Ova maska dio je Avon plave clearskin linije namjenjene uklanjanju mitisera (godinama vodim borbu protiv ovih malih crnih napasti). Ne bih je preporučala za one koje imaju suhu kožu, a i ja (koža mi je normalna ka mješovitoj) je nanosim samo na T zonu, jer mi je koža nakon korištenja zategnuta i dehidrirana. Fino mi očisti porice i u principu sam zadovoljna sa učinkom, obzirom da je cijena oko 25 kuna. Kada se nanaese, brzo se posuši i postane bijela. Nema nikakav poseban miris. Kako mi je teža za skidanje koristim oriflame zelenu četkicu da oribam tvrdokorne ostatke sa lica. Količina je standardna, 75 ml.

Kozmo maska za lice od gline
Jako čudna stvar. Osjeća se po užeglom masliovom ulju, i općenito miris joj nije jača strana. Dio je Kozmo prirodne linije, a proizvođač je čini mi se Olival. Maska je dosta guste teksture, ali se lako nanosi, ai lako se skida jer sadrži maslinovo ulje. Nakon korištenja koža mi je fina i glatka. Prednost ove maske su prirodni sastojci, a mana je kratki rok trajanja, jer ne sadrži konzervanse. Ukoliko Vam ne smetaju jači mirisi, svakako ju preporučam, pogotovo jer smatram du uvijek treba podržati domaću proizvodnju. Osim toga cijena je pristupačna, ne sjećam se točno, ali mislim da nije bila više od 30 kuna za količinu od 50 ml.

Avon planet spa maske za lice
Simpatični poklon-paketić dobila sam za Božić i sadrži 12 malih maski od po 5ml. Uključene su tri vrste maski- riža i sake, maslinovo ulje i blato mrtvog mora. Sve su ugodne i osvježavajuće, jedino me živcira pakiranje, jer mi je 5 ml previše za jedno korištenje,  pa moram imati još jednu "žrtvu" kojoj ću nanijeti masku, inače ostatak moram baciti. Ne znam cijenu, jer je bila poklon, ali cijene Avon Spa linije su nešto više (sa razlogom!), pa ju možete potražiti u online katalogu. Ne bih sad posebno recenzirala svaku vrstu ponaosob, ali ukoliko budete izrazili želju, napraviću usporednu recenziju.


Koje vi maske koristite? Da li ste zadovoljne? Imate li preporuke?
U sljedećem postu pisaću o pilinzima za lice. Pozdrav svima!

1 komentar:

  1. Nisam koristila ništa od ovoga, ali mi je zato ovakva četkica za čišćenje lica odlična, stvarno jedna od boljih stvari koje sam ubola za 1$ preko ebaya :)

    OdgovoriIzbriši